czwartek, 27 października 2016

19!


Cześć! Witam Was już o rok starsza. Niewiarygodne, że od mojej 18nastki minął rok! Od 365 dni jestem pełnoletnia i tak jak przypuszczałam, nic się nie zmieniło. Mam przed sobą ostatni rok bycia "nastolatką", ostatnie "naście", ostatnia jedynka z przodu, bo mimo ogromu życzeń "sto lat", takiego wieku raczej nie dożyję :) 
We wrześniu przywitała mnie klasa maturalna. Największy koszmar jaki można sobie wyobrazić w szkole. Już w pierwsze dni nauczyciele zaczęli straszyć maturą i na dzień dzisiejszy jestem całkowicie przerażona i nastawiona na najgorsze. Pocieszam się jedynie faktem, że jest to ostatni etap mojej edukacji (nic więcej nie planuje) i skończy się to co przysparza mi najwięcej stresu i ostro miesza mi w psychice. Więc jeśli zastanawiacie się czego mi życzyć, to życzcie mi siły. Ja sobie też tego życzę, bo ostatnio właśnie tego mi brakuje najbardziej. 
Zanim jednak się z Wami pożegnam, chciałabym podziękować wszystkim za życzenia, moim dziewczynom za niespodziankę, Karolinie, Rafałowi i Mikołajowi za prezenty. Kocham Was wszystkich mocno!




buziaki, Kejt

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.