czwartek, 12 czerwca 2014

holiday plans

Wakacje, wakacje, wakacje, na każdym kroku czuje się nadchodzące wakacje. Zresztą ja już piszę o tym od pewnego czasu. Dzisiaj chciałam powiedzieć co nieco o moich wakacyjnych planach:) 

#1 WYSPAĆ SIĘ
Tak bym chciała w końcu odespać te wszystkie wczesne wstawania od września do czerwca.



#2 OPALIĆ SIĘ
Ma być czekoladka i kropka! :)


#3 SPĘDZIĆ CZAS Z MOIM MISIEM
Kasia tęskni, Justynka przyjedzie, Kasia będzie miała przy sobie wszystko.




#4 SPACERY, DUUUUŻO SPACERÓW
Martyna;> szykuj nóżki, zrobimy tysiące kilometrów!





#5 WYCIECZKI ROWEROWE
Trzeba tylko doprowadzić rower do normalności i śmigamy!


#6 NAJEŚĆ SIĘ TRUSKAWEK
Omnomnomnom najpyszniejsze owoce na świecie!


#7 SPOTKAĆ SIĘ Z MORDKAMI
Armia, Freedomsiki widzimy się niedługo ;> Tak się stęskniłam, że chyba jak się na Was rzucę to nie puszczę i będzie problem:*



#8 SPĘDZAĆ DUŻO CZASU POZA DOMEM
To był właśnie problem moich ostatnich wakacji, za dużo przebywałam w domu. Trzeba się wyrwać, a nie mulić dupkę in home


#9 NAUCZYĆ SIĘ ANGIELSKIEGO
Muszę go dobrze umieć jak za rok wybieram się do Londynu:>


#10 MNIEJ WSPOMINAĆ
Najgorsze co może być w wakacje. Zawsze mnie tak przybijają, że na nic nie mam ochoty i mam takie trochę emo



#11 DESKOROLKAAAAAA
Muszę w końcu opanować jazdę na niej. Może obejdzie się bez większych wypadków :)





#12 SPOTKAĆ SIĘ Z MATIM
Przez rok szkolny nigdy nie mamy na to czasu, więc może w wakacje się uda :) żebyś mi już nie narzekał, że się nie odzywam

my w Londynie hahahhaha <3

#13 SCHUDNĄĆ
Będzie ciężko i pewnie się nie uda, no nie mam silnej woli i chyba będę się z tym musiała pogodzić, ale ciii, moje -20kg czeka!


#14 ZDJĘCIA, SESJE, #SELFIE, FILMIKI
Mam zamiar zrobić i nagrać ich dużo, żeby mieć pamiątkę, wiadomo :)




#15 WPADAĆ CZĘŚCIEJ NA BLOGA!
Jak będę mieć dużo czasu, to powinno się pojawiać więcej wpisów!


#16 WIĘCEJ IMPREZ I KONCERTÓW
booooooooooooo jaaaaaaaaaa taaaaaaańczyć chcęęęęęęęęęę!





#17 NIE MYŚLEĆ O SZKOLE I EGZAMINACH
To nie powinno być trudne :]



#18 ZROBIĆ COŚ SZAAAALONEGO
Nawet jakbym miała tego żałować. No risk no fun :>



#19 POZWIEDZAĆ KRAKÓW
Jedno z najpiękniejszych miast na świecie, tak blisko mnie, a ja jeszcze nie widziałam w nim tylu miejsc!







fot. Justyna K., Martyna, Nikola


#20 NABRAĆ SIŁ
Przydałoby się, oj tak


#21 NAUCZYĆ SIĘ PŁYWAĆ
nononono!


#22 ZDROWO SIĘ ODŻYWIAĆ
Najwyższy czas zmienić nawyki :)



#23 NAUCZYĆ SIĘ GOTOWAĆ
<ja_kucharz>


#24 JEŚĆ DUŻO LODÓW
Tego nie może zabraknąć!


#25 OBEJRZEĆ DUŻO FILMÓW
Mam tyle zaległości, że jeju



***


A Wy jakie macie plany na wakacje?:)

38 komentarzy :

  1. Fajny post,super plany.Co do moich to też wyspać sie,schudnąć,spotkać się z przyjaciółmi <33
    zaobserwujesz mnie? (ja cię obserwuję) zaczynam :**
    http://katie-about-katie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo planuję się wyspać i schudnąć :*
    I oczywiście spotykać się z przyjaciółmi
    +Obserwuję

    Zapraszam serdecznie na naszego bloga: http://www.alexandola.blogspot.com/ Jeśli Ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj będzie nam bardzo miło <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, całkiem sporo tego :D
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/
    Spodoba ci się - zaobserwuj <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam prawie wszystkie plany takie jak ty :)
    ale najważniejsze wyspać się i spędzić czas z przyjaciółmi :3
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. :D Też planuję się zdrowo odżywiać. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeejku świetny post ! *.* Bardzo wydajnie masz zamiar spędzić wakacje widzę :) szkoda że ja nie mam motywacji żeby schudnąć i uczyć się angielskiego poza szkołą ^^

    Obserwuję :)

    http://wielkademolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:* ja mam nadzieję, że mi się uda :)

      Usuń
  7. Mam nadzieje z wszystkie uda ci się spełnic :))

    ps zerknij do mnie DRESS EAGLE czeka http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne plany :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnóstwo tych planów:) Ja mam zamiar być aktywna w te wakacje, czyli zero wstawania o 12:D


    Chciałabym Cię bardzo przeprosić za tę formułkę,
    ale potrzebuje kliknięcia w link bluzki w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/06/some-lace.html
    Jeśli mogłabyś to zrobić w wolnej chwili, byłabym Ci ogromnie wdzięczna.
    Jeśli klikniesz w link, napisz w komentarzu, ponieważ planuję utworzyć na pasku bocznym,
    listę blogów które polecam, jeśli mi pomożesz, polecę twojego bloga:)
    Jeszcze raz ogromnie przepraszam i liczę na odpowiedź z Twojej strony.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja większość mam takich samych :)
    Co myślisz o wspólnej obserwacji? Odp. u mnie ;*
    http://love-is-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie mam żadnych konkretnych planów :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe plany! :)
    Obserwujemy?
    http://sagiralla-sagi.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci, aby wszystkie Twoje plany się spełniły :) Ja mam bardzo dużo planów na wakacje, ale zapewne połowa z nich nie wypali ;P
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłych wakacji :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w realizacji planów :)

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. no to trzymam kciuki w realizacji, :) udanych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobnie,Właśnie planuje zrobić taki post ;)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobne plany : )
    http://kingandsylwia.blogspot.com/2014/06/blog-blogowanie.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam jeszcze żadnych planów, jednak wiem, że będą to najlepsze dotąd wakacje. :D
    http://blanciik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.