niedziela, 8 czerwca 2014

books

Mamy już ósmy dzień czerwca. Tak niewiele brakuje do pełni szczęścia, do wyczekiwanego od września wolnego. Chociaż mój młodszy brat stwierdził, że nie lubi wakacji, bo za szybko się kończą. Ale po co o tym myśleć, jak nawet jeszcze się nie zaczęły:) W środę nie odwiedziłam mojej ukochanej szkoły, bo chciałam zrobić plakat na polski. Tak, dobrze widzicie, na POLSKI. Na szczęście tego dnia okazało się, że spotkania do bierzmowania nie będzie, więc miałam więcej czasu. W czwartek po lekcjach poszłyśmy z M. na otwarcie Intermarche. W sumie nic specjalnego. Facet, który chodził z mikrofonem non stop do niego nawijając, stwierdził, że mam ładne oczy i że na pewno z Martyną spędzamy razem wieczory plotkując o chłopakach itp., a na koniec dał nam jedną czekoladę, bo jak to powiedział, będziemy razem w jednym łóżku. Fajnie, że cały sklep to słyszał :) Pani w kasie dała nam jeszcze płyty z kursem języka angielskiego, niemieckiego i francuskiego. Z tej pierwszej jestem najbardziej zadowolona, bo strasznie chciałabym umieć dobrze angielski. W końcu jakoś muszę się dogadać w Londynie ;>
Łapcie jeszcze buziaka z okazji piątkowego dnia pocałunku:*
Jutro podobno jest dzień przyjaciela, więc nie zapomnijcie o swoich 'bratnich duszach' :) Ja mojego pyszczka jutro wyściskam, szykuj się mała! :>:* A tak w ogóle jutro ma urodziny moja Mamusia, spełnienia marzeń! <3

Warto mieć przy sobie kogoś, kto bez względu na wszystko,
 usiądzie przy Tobie, złapie Cię za rękę 
i powie "nie bój się, jestem przy Tobie"

















fot. Karolina Kąkol


Miłego dnia, mordki:*

7 komentarzy :

  1. 1 i 3 zdjęcia - WOW, mistrzostwo !
    Jesteś w 3 gim ?
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.
    Fajne posty i ciekawy blog. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację. Jeśli tak.. zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Też jestem zapalonym molem książkowym :3

    http://moje-zakrecone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.