poniedziałek, 12 stycznia 2015

powrót do rzeczywistości

Mam dla Was jeszcze przygotowane dwa posty z cytatami z 'Bóg nigdy nie mruga'. Ale żeby nie zanudzać, dzisiaj na odmianę 'coś o wszystkim'. Przede mną całe pięć tygodni szkoły. W tym roku moje województwo ma ferie jako ostatnie- od 16 lutego. Z jednej strony fajnie, bo akurat wypada tak po środku między jednymi a drugimi świętami. Ale jak pomyślę, ile jeszcze muszę na nie czekać to mam dość. I dochodzi do tego pogoda, która działa na mnie meeega negatywnie. Nie mam nic do zimy, ale jak ma być zima to niech będzie zima a nie wszystkie pory roku naraz. To jak nic potrafi wyprowadzić mnie z równowagi i odebrać chęci chyba do wszystkiego!
Przez przerwę świąteczną totalnie się rozleniwiłam. Skutki późnego zasypiania i późnego wstawania przez ponad dwa tygodnie, nie pomagają mi w normalnym funkcjonowaniu. Za szybko trzeba było się przestawić. Znowu wcześnie wstaję, żeby dotrzeć do szkoły, w której wszyscy sprawdzają moją wytrzymałość psychiczną, późno wracam i późno się kładę, żeby ogarnąć materiał na następny dzień. I tak w kółko. Raczej dobrze to na mnie nie działa. Znowu zaczęły się wyścigi nauczycieli, który pierwszy zarezerwuje termin sprawdzianu. Znowu chcą zdążyć z ocenami do ferii. Ale jak ja mam to wszystko ogarnąć? O tym nie pomyślał nikt.
Dzisiejszy dzień to jeden z tych, które mogłyby się nie zaczynać. Mam ochotę zniknąć i już się nie pojawić. Nic mi nie wychodzi, wszystko leci z rąk. Czuję, że mam teraz w sobie jakąś tykającą bombę, która tylko czeka, aż po raz kolejny coś mi nie wyjdzie i wybuchnie rozsadzając mnie od środka. W sumie to nie byłby taki zły pomysł.
Liczę, że te pięć tygodni (:c) szybko zleci. Plany na ferie są. Jak wszystko się uda to będę w niebie ♥ Tak bardzo nie mogę się już doczekać. Ten rok będzie nasz i powstanie więcej serii z ryśkami niż odcinków mody na sukces, głupolkiiiiii


A jak u Was to wygląda? 
Macie jakieś plany na ferie czy raczej spontan?

32 komentarze :

  1. Na feriach preferuję spontan. :) Poza tym bardzo interesujący blog. Chętnie zacznę śledzić codziennie w oczekiwaniu na nowe posty. Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. :)
    http://pauliixdd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie faktycznie najpóźniej ferie, ale jak wszyscy będą mówić, "jeny już szkoła" ty możesz powiedzieć "w końcu ferie"! Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zazdroszczę ferii na końcu, ale w końcu się doczekasz i odpoczniesz ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo śliczne zdjęcia! masz cudowną urodę, a zdjęcia są cudownie zrobione!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie ♥
    zapraszam do siebie KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ferie zaczynam już od jutra z czego bardzo się cieszę,ale potem czekają mnie 2 miesiące w szkole bez żadnej przerwy :(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    obserwuję :D
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/diaries.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ferie zaczynam wtedy co ty i nie mam żadnych planów :) Świetne zdjęcia i okulary również :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też czasami czuję się tak jak Ty. Trzeba po prostu wziąć się w garść i dać z siebie wszystko, później będzie czas na odpoczynek. Zdjęcia bardzo ładne:) pozdrawiam.

    sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie planów żadnych nie ma, ferie dopiero od połowy lutego :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, szczególnie lenonki ;)
    ja ferie zaczynam na początku lutego i nie mam raczej zadnych konkretnych planów
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ferie wtedy co ty :)

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia+ jesteś naprawdę śliczna :)
    http://by-paqulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi ferie zaczynają się drugiego lutego :) Super zdjęcia!!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ferie mam już nie długo, też nie wyrabiam się z poprawianiem ocen :)
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ferie wtedy kiedy Ty i już nie mogę się doczekać!
    Mam parę planów,a reszta to spontan pewnie :)
    Ładne zdjęcia i sliczne lenonki,mi niiestey nie pasują :(
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te zdjęcia <#
    Obs za obs ? Zacznij kochana a na pewno się odwdzięczę:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia! Masz świetne okulary, totalnie mój styl! :p

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam bardzo dużo planów na ferie boje się że mi dni nie starczy haha :O :D
    świetne zdjęcia i te okulary :)

    natalia-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia. Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz na moim blogu. : )
    http://story-of-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna jesteś :D oby ci się udało spełnić swoje plany ;)
    Zapraszam do mnie :D
    http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie ferie już trwają !:)) Właśnie za 4 dni wyjeżdżam <3
    Super blog ,będę miała Cię na oku :)) Śliczne fotki!
    http://zuzanna-ratajczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia :) U mnie ferie będą na spontanie. Chyba, że śnieg spadnie to będzie się działo :D
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. a jest! Nareszcie ktoś kto jeszcze nie ma wolnego :P Nie martw się, ja też jeszcze nie mam :)
    Bardzo ładne zdjęcia :) I czaderskie okulary :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny post!:)
    zaciekawił cię mój blog? obserwuj i skomentuj, co daje mi sile do dalszej pracy :*
    http://bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ferie-jakiś spontan. Świetne zdjęcia i genialne okulary :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. chciałabym mieć ferie :< genialne okulary!

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, późno masz ferie.
    Śliczne zdjęcia! :)
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.