poniedziałek, 2 października 2017

Willa Karmazyn- nasze wakacje w Międzyzdrojach


W tym roku, zresztą tak jak w ubiegłym, razem z Rafałem na nasze wakacje wybraliśmy sierpień, a dokładnie przedostatni tydzień sierpnia. Wybór miejscowości, co już się staje tradycją, jest kompletnie przypadkowy. Ładnie urządzone wnętrza to coś co mnie jara, coś co stawiam na najwyższym miejscu mojej listy wyboru noclegów wakacyjnych. Lubię po prostu czuć się dobrze, tam gdzie mam zamiar spędzić kilka dni. W tym roku padło na Międzyzdroje, dzięki Willi Karmazyn, która bardzo mi się spodobała. Jeśli tak jak mi, zależy Wam na ślicznym, przytulnym, klimatycznym i w miarę tanim noclegu w Międzyzdrojach to z całego serca polecam to miejsce, a na pewno się nie zawiedziecie.




Przypominam jeszcze o stronce na facebooku- Kejtx ;)
Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam do lajkowania :*

buziaki, Kejt

3 komentarze :

  1. Widać, że mieliście świetny wyjazd :)
    peachandblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ogromny sentyment do tego miasta, lubię tam wracać :) W tym roku jednak na urlop wybraliśmy Grecję, a polskie morze odwiedzimy na pewno w któryś weekend. Już nie mogę się doczekać wakacji! To był bardzo pracowity rok. W końcu znajdę też trochę czasu na swoją pasję, jaką jest fotografia i będę mogła zapełnić swoje Albumyfoto. Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze i spędzimy naprawdę świetne wakacje. Kreta ponoć jest przepiękna :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również w tym roku lecimy do Grecji i również padło na Kretę! :)) wybieramy się w połowie września :)

      Usuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.