sobota, 28 kwietnia 2018

GIRL ONLINE cz.2

Cześć! 
Jeśli jeszcze nie widzieliście ostatniego książkowego wpisu o Girl Online to biegnijcie nadrobić, bo dzisiaj będzie o dwóch następnych częściach!
Już wtedy powiedziałam Wam o mojej definicji dobrej książki, jak zadziałała na mnie "Girl Online" i co mi się w niej podobało. Przeczytajcie kim jest główna bohaterka, gdzie mieszka i co się jej przytrafiło!

Dzisiaj na tapetę bierzemy dwie kolejne części opowiadające o przygodach Penny- "Girl Online W TRASIE" i "Girl Online SOLO".


W "Girl Online W TRASIE" Penny wyjeżdża ze swoim chłopakiem w trasę koncertową po Europie. Niestety nie wygląda to tak jak sobie wyobrażała- ciągły brak czasu ze strony Noah, wywiady, spotkania i koledzy z zespołu sprawiają, że Penny ucieka z Paryża. Pomaga jej w tym Elliot, najlepszy przyjaciel. Co będzie dalej z nią i Chłopakiem z Brooklynu? Tego dowiadujemy się już w ostatniej części.

W "Girl Online SOLO" Penny próbuje poradzić sobie z tęsknotą. Uznaje, że pomaganie wszystkim wokół jest dobrym sposobem na chwilowe zapomnienie o Noah. Coraz bardziej tęskni za blogiem i dzieleniem się z czytelnikami swoim życiem. Brakuje jej kontaktu z nimi i rad, które zawsze od nich otrzymywała. W nowej szkole swojej przyjaciółki poznaje Posey, która zmaga się z tremą i to właśnie jej podaje pomocną dłoń. Jak się okazuje Elliot także w tym czasie potrzebuje głównej bohaterki jak nigdy dotąd, więc Penny pędzi na pomoc swojej bratniej duszy, sąsiada i przyjaciela w jednym. Ja zawsze oglądając te amerykańskie/angielskie filmy marzyłam, żeby mieszkać w takich domach, gdzie dzieli nas kilka kroków od drzwi sąsiada. A jak już byłby moim przyjacielem to już w ogóle bomba. Ale wiecie, takim prawdziwym przyjacielem, od dzieciństwa, znającym mnie na wylot i tak jak w przypadku Penny i Elliota, takim który byłby przy mnie zawsze, kiedy bym go potrzebowała. Taka bezgraniczna miłość dwojga przyjaciół, którzy zrobią dla siebie wszystko. Też tak mieliście?
W Brighton na szczęście wszystko kończy się szczęśliwie, ale czy ktoś spodziewał się takiego zakończenia?

Koniecznie sprawdźcie jak Penny poradziła sobie z problemami przyjaciół i najważniejsze- czy w jej życiu jest nadal miejsce dla Noah?
 Z czystym sumieniem mogę Wam polecić całą serię "Girl Online", tylko ostrzegam- jest bardzo wciągająca.



"GIRL ONLINE W TRASIE"  Zoe Sugg
"GIRL ONLINE SOLO" Zoe Sugg



Girl Online...teraz już zawsze jest online xxx


buziaki, Kejt

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.