wtorek, 3 listopada 2015

prezentowe inspiracje

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z postem, który może być dla Was "prezentową inspiracją".  Ja osobiście zawsze mam problem z wybraniem odpowiedniego prezentu, zawsze pozostaje obawa, że solenizantowi się nie spodoba. A zapytany co chciałby dostać, zazwyczaj odpowiada "nic" (wiem z własnego doświadczenia). Jako, że tydzień temu obchodziłam swoje osiemnaste urodziny, przygotowałam wpis z prezentami, które otrzymałam. Wszystkie są strzałem w dziesiątkę, za co ogrooomnie dziękuję. Może coś z tych rzeczy postanowicie komuś sprezentować?



SŁODYCZE
Jest tu osoba, która za nimi nie przepada? Kilka słodkości jeszcze nikomu nie zaszkodziło!


COŚ NA ODPRĘŻENIE
Chyba nie ma nic lepszego niż gorąca kąpiel, której towarzyszy cudowny nastrój zapalonych świeczek zapachowych. Idealne na jesienne przygnębienie.


 
ALKOHOL
Jeden z najczęściej pojawiających się prezentów (zwłaszcza osiemnastkowych), obdarowany nie powinien mieć nic przeciwko:) Zwłaszcza, jeśli alkohol "wykonany jest własnoręcznie"! 


KUBKI, SZKLANKI, SŁOIKI
Do wyboru, do koloru, co kto lubi. Dostępne w przeróżnych kształtach! A ten powyżej skradł moje serce, zdecydowanie. 




 GADŻETY
Kreatywność zawsze mile widziana :>


ZEGARKI
Denerwuje Cię spóźnialstwo? A może solenizant lubi mieć zawsze "coś na ręce" (tak jak w moim przypadku)? Może dwa w jednym?  Zegarek to idealne rozwiązanie!


SPRZĘTY ELEKTRONICZNE
Chyba każdy bloger zgodzi się ze mną, że sprawny laptop to must have w blogowaniu. 



NERKA
To akurat bardziej indywidualna kwestia. Ja od jakiegoś czasu polowałam na nie, więc ten prezent od razu przypadł mi do gustu, zwłaszcza, że borówki to jedne z moich ulubionych owoców!



GADŻETY ULUBIONEGO ZESPOŁU
Powiem szczerze, że gdy zobaczyłam ten prezent miałam ochotę krzyczeć, jestem zakochana w muzyce chłopców z LemONa i taki prezent to (powtórzę się) strzał w 10!


BIŻUTERIA
Każda kobieta powinna mieć jakąś błyskotkę tylko dla siebie, a takie cudeńka tylko cieszą oczy!



WSPOMNIENIA
To najlepsze co można podarować drugiej osobie. Wspólne zdjęcia plus parę słów od siebie. 
Kilka stron zapisanych w ten sposób to naprawdę coś genialnego! 
To taki prezent totalnie z serducha :')



CIEPŁE KAPCIE, SKARPETKI, KOCE
To pierwsze co przychodzi do głowy myśląc o jesieni. Dzięki temu na bank przetrwam chłodniejsze dni i noce!



KWIATY
Za tymi w doniczkach nie przepadam, ale za to takie bukiety mogłabym dostawać codziennie! Przyznajcie się, pewnie nie jedna z Was marzy o ogromnym bukiecie kwiatów od mężczyzny swojego życia :>

4 komentarze :

  1. Super rzeczy dostałaś. Bardzo pomysłowa otoczka dla prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne prezenty. Kubek z rurką *_* marzenie moje.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne inspiracje <33.
    Zapraszam na nasz blog :).
    Jeśli ci się spodobał,zaobserwuj,a my z miłą chęcią się odwdzięczymy :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zakochałam się w zegarku i biżuterii, zapraszam do siebie, świetny blog
    OBSERWUJE <3
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.