niedziela, 31 stycznia 2016

a na walentynki podarujmy Karolince życie!

Na każdym kroku słychać wołanie o pomoc, o przekazanie jakiejś kwoty pieniędzy, o wysłanie smsa. Tak niewiele a może uratować życie osobie, która chciałaby żyć normalnie, jak każdy człowiek, chciałaby być zdrowa. 
Tym razem nie chodzi o pieniądze, a o dobre serce. 
Pamiętacie jak w sierpniu trafiłam do szpitala? Tego samego dnia trafiła też do niego Karolina. Miałam cholerne szczęście, że to właśnie razem z tym pysiakiem spędziłam moje trzy dni w tym przygnębiającym miejscu. Dzięki Karolince nie zanudziłam się na śmierć, to z nią jadłam śniadania, obiady, kolacje, z nią oglądałam telewizor i rozmawiałam na wszystkie tematy. Niestety Karolina nie miała takiego szczęścia jak ja i nie wyszła po trzech dniach do domu. Nie wyszła nawet po tygodniu, ani po miesiącu. Na 10 lutego minie pół roku odkąd Karolina przebywa w szpitalu (a od czterech (?) miesięcy w izolatce). 
28 września dowiedziałam się, że moja malutka ma anemię aplastyczną szpiku kostnego i będzie potrzebny przeszczep. Jakiś czas później na stronie powiatu i na plakatach w mieście została ogłoszona informacja o poszukiwaniu dawcy. Bezskutecznie...Dawcy nie udało się znaleźć. 
Teraz najważniejsze jest życie Karoliny i mam nadzieję, że wśród osób czytających mojego bloga znajdą się osoby z dobrym sercem, które pomogą! 


Akcja rejestracji "Pomóż Karolinie i Innym!"
14 lutego 2016 roku od godziny 10:00 do 16:00 będzie możliwość zarejestrowania się jako dawca w Domu Kultury w Osielcu lub Sali "Stodoła" przy Sanktuarium Matki Bożej Opiekunki i Królowej Rodzin w Makowie Podhalańskim
Można to zrobić także od poniedziałku do piątku od 8:00 do 11:00 w szpitalu w Suchej Beskidzkiej.
"Jeśli masz 18 do 45 lat i nie chorujesz na choroby przewlekłe, nie zastanawiaj się- możesz uratować komuś życie! Koniecznie zabierz ze sobą dowód osobisty."- pisze portal sucha24.pl

Misiaki musimy pomóc tej perełce, liczę na Was!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.