poniedziałek, 25 stycznia 2016

again and again

Jest już 25 stycznia, a ostatni post pojawił się tu 4 stycznia, czyli nie trudno obliczyć, że ZNOWU nie było mnie tu równe trzy tygodnie. Moje postanowienie, że będę tu wpadać co tydzień tak jak to było do niedawna, zwyczajnie mi nie wychodzi. Jedyne co mogę obiecać to to, że będę się starać, naprawdę. Dla mnie to też nie jest przyjemne, że po raz któryś moje posty zaczynają się od przepraszania za długą nieobecność. 
Teraz siedzę sobie z kubkiem gorącej kawy i stwierdziłam, że muszę w końcu do Was napisać. Jakby na to nie patrzeć od świąt mam takie mini wakacje. W święta- wiadomo- wolne, ale o tym jak wyglądały moje święta pisałam chyba dwa posty wstecz. Po prawie dwutygodniowym wolnym pojawiłam się w szkole może 2-3 razy. Powodem mojej nieobecności była angina. Ból jaki mi wtedy towarzyszył był nie do zniesienia, do tego gorączka, przeziębienie i przy tym wszystkim niezbędny okazał się antybiotyk. Od 18 stycznia mam ferie, więc kolejne dwa tygodnie w domu. Teraz został już tylko tydzień. A jak mi mijają ferie? W zasadzie to chyba podobnie do wakacji. Codziennie to samo. Gotowanie, sprzątanie, pranie, prasowanie, wiecie, takie codzienne obowiązki. Ale przechodząc do milszych rzeczy. Dzisiaj Pan Listonosz, który jest moim codziennym budzikiem przyniósł bilety! To zdecydowanie będzie koncertowy rok. Oprócz listopadowego koncertu Justina, na który bilety dorwałyśmy już w grudniu, w lutym wybieramy się na koncert Dawida Kwiatkowskiego a w marcu znowu dopadnie mnie depresja pokoncertowa po występie mojego best LemONa <3! 
Jutro za to będę zmuszona wstać wcześniej niż zwykle, żeby po 11 znaleźć się w Wadowicach, gdzie będzie czekała na mnie moja perełka, tak dawno się nie widziałyśmy. Przez ten brak czasu nie zaniedbuje tylko bloga, przyjaciół też...W środę prawdopodobnie odwiedzam teściową, w czwartek widzę się z moją Natusią, a piątek rezerwuję dla chłopaka. Co jak co, ale na ostatni tydzień ferii nie będę narzekać :) 
A kto z Was ma ferie? Jak Wam mijają? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.