poniedziałek, 30 stycznia 2017

ZMIANY


Prowadzę bloga już prawie trzy lata.
To dość długi okres. Przez ten czas kilkakrotnie zmieniałam wygląd mojej stronki, ale nigdy do końca to nie było "to", nie czułam, że on w pełni spełnia moje takie estetyczne wymagania. Jakiś czas temu znowu narodził się w mojej głowie pomysł na zmiany! Tak, zdecydowanie tego potrzebowałam. Teraz, kiedy mam ferie, dostałam takiego zastrzyku energii i motywacji, żeby zacząć w końcu działać. I przede wszystkim znalazłam na to czas.
 Jak pewnie zauważyliście dużo rzeczy uległo zmianie. 


Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy jest szablon. Biały- kolor uniwersalny i jeden z moich ulubionych, dominuje nad resztą. Do tego nie mogło zabraknąć elementów koloru pudrowego różu! Ostatnio mam totalnego bzika na punkcie tego koloru, zakochałam się w nim na maxa!


Drugi element- nagłówek. Nad nim myślałam chyba najdłużej. Stwierdziłam, że skoro już tak długo tu jestem to fajną sprawą byłoby, gdyby mój blog miał własne logo. Po długim czasie główkowania i kilku próbach postawiłam na prosty kształt okręgu z nazwą bloga i dodatkami w postaci ust i motyli.


I takim sposobem przechodzimy do trzeciej rzeczy jaką jest znak wodny. Jest to nic innego jak moje logo, tylko bardziej przezroczyste, umieszczone na każdym zdjęciu. Taki znak ma zapobiegać przed kradzieżą zdjęć i doszłam do wniosku, że to całkiem fajna sprawa.


Teraz uwaga, tu Was zaskoczę. Założyłam na facebook'u stronkę bloga. Pomysł podsunęła mi Karolina i stwierdziłam, czemu nie. Zawsze chciałam mieć coś takiego, ale dopiero po prawie trzech latach, dzięki mojej siostrze zdecydowałam się na to. I jest! Chcę, żeby wyświetlenia z bloga przełożyły się na realne osoby, które chciałabym poznać, chcę zobaczyć ilu Was tu jest tak na prawdę.


I tu pojawia się pytanie do Was:) Napiszcie mi, czy tu w komentarzu, czy w wiadomości na fb, o czym chcielibyście przeczytać, jakie tematy Was interesują. Czy bylibyście zainteresowani, gdybym przykładowo raz w miesiącu publikowała typowo modowy post ze stylizacjami? Piszcie!:)
No i koniecznie dajcie mi znać, jak się podoba nowa odsłona bloga! 


buziaki, Kejt

5 komentarzy :

  1. Zmiana wyglądu na duży plus, no i oczywiście stronka na fb już polubiona, będę Cię mieć na oku :D Rozwijaj się, trzymam mocno kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zmiany:) Rozwijaj się dalej i nie trać zapału w blogowaniu :* a zdjęcia prześliczne!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany są ważne :)
    Ja też rozważam nad zmianą designu swojego bloga, gdyż obecny nie przemawia do mnie w 100%, czuję, że brakuje mu "tego czegoś".

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.