wtorek, 31 lipca 2018

...and kiss!

Cześć, co tam u Was? Ja w końcu znalazłam chwilę i zmotywowałam się, żeby się tu do Was odezwać. Nie żebym nie miała czasu czy coś, bo na to narzekać nie mogę, gdybym chciała to przy dobrej organizacji znalazłabym go na wszystko. Ale ostatnie tygodnie minęły mi na...spaniu! Zaczęło się od tych dni, kiedy deszcz nie przestawał padać, a szarość i ciemność za oknem zamykały mi powieki w każdym możliwym momencie. Wtedy zwalałam winę na pogodę, ale znowu przy upałach z tego tygodnia złapałam się na tym samym, więc raczej nici z mojej teorii.
Dzisiaj z racji tego, że mam wolne to postanowiłam dodać zaległe zdjęcia, które od ponad  dwóch tygodni czekają na publikację.


Mam na sobie przecudną sukienkę z Bershki w kolorze czarnego jeansu, w której się zakochałam. Polowałam na taką już od jakiegoś czasu. Przy okazji robienia tego postu zauważyłam, że obecnie jest na fajnej przecenie! Pod zdjęciami zostawię Wam bezpośredni link do niej, więc korzystajcie! Do sukienki wybrałam zwykły popielato-czarny top z Croppa z motywem ust. Idealnie pasuje do paznokci ;)



A Wy co porabiacie w te wakacje? Odpoczywacie w domu, na wyjeździe, czy tak jak ja spędzacie je w pracy?



SUKIENKA - BERSHKA
T-SHIRT - CROPP
PAZNOKCIE- Za pięć 12


buziaki, Kejt

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.