poniedziałek, 3 września 2018

phone photos- sierpień


moja miłość  / kładka ojca Bernatka 


widoczki, ten pierwszy za parę lat może będę widywać codziennie :>


..a tu może kiedyś będzie NASZ dom?


dzień otwarty salonu Sylwii Gaczorek, przeecudownie spędzony czas, mega pozytywni ludzie i super wspomnienia :)))


#selfie


nooo dobra, przyznaję się, ostatnio mam strasznie mało czasu m. in. na bloga, a to dlatego, że zaopatrzyłam się w dietę od Ani Lewandowskiej i praktycznie cały czas przed pracą (przy 2 zmianie) i po pracy (przy 1 zmianie) spędzam na gotowaniu! Jestem obecnie po trzech tygodniach, więc jakieś tam zdanie na te temat już mam. Ale teraz pytanie do Was: chcecie osobny post na temat tej diety, moje spostrzeżenia, rady, opinie? Może kogoś to zainteresuje? Tak czy nie? :))


Przy okazji przypominam o mojej stronie na facebooku, dzięki której będziecie na bieżąco z postami: KEJTX



buziaki, Kejt

1 komentarz :

  1. Bardzo chętnie przeczytalabym twoje spostrzeżenia, bo od pewnego czasu zastanawiam się nad ta dieta;)

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.