środa, 11 marca 2015

roczek!


Tak, stało się! Dzisiaj mija okrągły rok od momentu, w którym wpisałam nazwę bloga w okienku rejestracji. Jestem tak mega szczęśliwa, że udało mi się dotrwać do tego dnia z takim samym (a może nawet większym) zapałem i entuzjazmem jak 11 marca 2014 roku. Zakładając tę stronkę nie miałam pojęcia, że ktokolwiek będzie tu zaglądał. Na prawdę. Pamiętam jak cieszyłam się z pierwszego tysiąca wyświetleń, a mam już za sobą 12K! Przez ten rok mój 'elektroniczny pamiętnik', jak o blogu pisałam na początku, został zapisany dziesiątkami wspomnień. Dzieliłam się z Wami każdą chwilą, nieważne czy dobrą czy złą. Blog przeszedł kilka metamorfoz i każda z nich była przeprowadzona przeze mnie. Ostatnio, jak może zauważyliście zrezygnowałam z kolorowego tła na rzecz białego, taki minimalistyczny wygląd idealnie do mnie pasuje. Czuję, że dorastam razem z blogiem, na Waszych oczach. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną kolejny rok, bo to dzięki Wam on istnieje! Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komentarze, wejścia, za wszystko!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.