niedziela, 21 czerwca 2015

holidays are coming

I nadszedł w końcu ten okres w roku szkolnym kiedy odwiedzenie szkoły graniczy z cudem. Można powiedzieć, że moje wakacje już trwają. Mam zamiar pojawić się w mojej ukochanej szkółci w poniedziałek, środę i piątek. W te dwa pierwsze dni mam egzaminy kwalifikacyjne (trzymajcie kciuki!), dlatego weekend miałam zamiar poświęcić na powtórzenie materiału z dwóch lat, ale chyba coś mi nie wyszło...Wszystkim, którzy piszą jakiekolwiek egzaminy, testy czy ostatnie poprawki- powodzenia! Będzie dobrze :) A o moich wakacyjnych "planach" następnym razem!



relax time- jezioro żywieckie

mak obowiązkowo / kładka ojca Bernatka ♥


empikowe / no to w drogę! / minefreedom wcina sushi


martynkowe nikolkowe erykowe love


taka zdolna / selfie / Nati driver:*


przydałaby się / selfie / sisters 


tak się bawią w szkole


jedzą zdrowo / no to na wado / a co to :3


myszka kasia pozdrawia / moja czika <3 / #longdistancefriends


shopping with friend / głupolkiii / a jednak



zamiast szkoły / jak zwykle / dzień Mamy


czasem trzeba / ...ale nic nie muszę


tak bardzo ostatnie dni / już jutro! #killmeplease


selfie / 8nastkowo

3 komentarze :

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia ze snapa, hah :) ja mam tak samo ich pelno w kazdym poscie. Milych wakajci!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.