niedziela, 28 czerwca 2015

najlepszy początek

Witam Was w pierwszym 'wakacyjnym' poście. Jak już wspominałam, moje wakacje zaczęły się trochę wcześniej i w szkole pojawiłam się tylko na egzaminach (teoria zdana!). Ale wiadomo, że są też tacy, którzy wytrwali do końca. Druga klasa nie była łatwa. Technikum ma to do siebie, że z roku na rok poprzeczka wzrasta i jest coraz trudniej, dlatego na ten dwumiesięczny odpoczynek zasłużyliśmy w stu procentach! Miałam też wspomnieć o moich wakacyjnych planach, a raczej ich braku. W tym roku nie mam planów na wakacje, nadal pozostaję w przekonaniu, że spontany są najlepsze i tego się trzymam.
Początek wakacji rozpoczęliśmy klasową imprezą- półmetkiem. Było naprawdę mega pozytywnie i przez to nawet zapomniałam wyciągnąć aparatu. Dlatego dzisiaj zdjęcia, których zapowiedź pojawiła się 3 (?) posty wstecz. 
UDANYCH WAKACJI!


A Wy macie jakieś plany na wakacje?

1 komentarz :

  1. Jakie cudne oczy *.* Ta głębia koloru ;)
    Też nie mam żadnych planów na wakacje, co ma być to będzie :3 Wiem tylko, że nie chcę nudy ;P
    Miłych wakacji! :D
    Pozdroski :**

    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.