poniedziałek, 14 grudnia 2015

listopad- snapchat

Nie macie mi za złe mojej nagannej obecności na blogu, prawda? Jednym (ale nie jedynym) z czynników, które się do tego przyczyniły była wymiana baterii w laptopie, przez co musiałam rozstać się z nim na dłuższy czas. Ale już jestem i w miarę możliwości będę tu wpadać co tydzień, tak jak było to dotychczas.
Mamy grudzień. Już od ponad miesiąca wszędzie "czuć" święta. Witryny sklepowe zachęcają w każdy możliwy sposób,aby zajrzeć do środka, reklamy, wśród których dominują zabawki, przystrojone centra handlowe, ulice, domy, świąteczne piosenki. To wszystko wprowadza nas w świąteczny nastrój.
Chcąc Wam wynagrodzić moją nieobecność, przygotuję dla Was też świąteczne posty, które pojawią się na pewno w następnym tygodniu :)
A dzisiaj snapchatowy, lekko spóźniony post z listopada:)



ciągle to samo...



stanowczo jestem na NIE!



lazy days



byle do świąt



ktoś tu chyba lubi jeść



#selfie



czekoladoholik  /  WWE życiem



pechowy człowiek >.<



erykminefreedom.blogspot.com - polecam



uwielbiam!!!



...



hello / best band, best songs



cinema time, "Listy do M 2"- może nie tak dobry jak jedynka, ale mi się podobało



<3 <3 <3



"..bo ładne opakowanie" :D  /  szkolne dni x.x



jeszcze się nie znudziły  /  a dupa rośnie:o



kocham Je

1 komentarz :

  1. Świetny post, pełen snapchata. Kochany piesek. Może ja jestem tylko takim dziwnym człowiekiem i nie lubię czekolady. Ładne zdjęcia :*

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.