środa, 3 stycznia 2018

snapchat- grudzień

Witam Was już w nowym 2018 roku. W tym roku postarajcie się nie robić nic wbrew sobie, a coś tylko dla siebie, spełniać marzenia i robić wszystko, by być szczęśliwym :)

Nie pojawiłam się tutaj w ani po świętach, dlatego też mam do Was dwa pytanka.
Już trzeci rok z rzędu powstał filmik z przygotowań i samych świąt w moim domu. Powstał na pamiątkę, dlatego nie jest nagrany i sklejony jakoś super, ale jeśli bylibyście zainteresowani to mogłabym go wstawić na youtube. Ktoś chciałby go obejrzeć? Dajcie znać.
Drugie pytanie dotyczy tematu posta, który mogłabym zrobić, ale chcę zobaczyć jaki będzie odzew i czy w ogóle lubicie takie posty. Jesteście zainteresowani wpisem z 'inspiracjami prezentowymi'? Robiłam już taki z moimi prezentami z osiemnastki, mam nadzieję, że był chociaż trochę pomocny, a teraz pomyślałam o takim samym, tylko z prezentami ze świąt. Co o tym myślicie?


święty Mikołaj w tym roku trafił w 10!


selfie x2  /  słodziak


świąteczne wycieczki, "Mikołaj i spółka"- mega polecam :))


ulubiona, najlepsza na chłodne wieczory


świąteczne upominki


mój ulubiony człowieczek


light  /  zakochałam się w tym case!  #sisters



SNAPCHAT: xkejtxx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.