niedziela, 20 kwietnia 2014

Easter Sunday

Cześć misie! Mam nadzieję, że święta spędzacie najlepiej jak się da, w rodzinnym gronie, w miłej atmosferze i pojedzeni :D Ja umieram już z przejedzenia haha! Słoneczko bawi się z nami w chowanego, a ja mam taką straszną ochotę wyjść z domu, na jakiś spacer:c Ale chyba pozostaje mi jedynie łóżko, jedzenie i Verba w słuchawkach. Znowu mam na nich fazę, jak kiedyś. Już od jakiegoś czasu zajmuje cząstkę pamięci mojego telefonu. 46 cudownych piosenek zmuszają do gwałcenia 'replay'.

























Lenistwo poziom hard <3

Coraz bliżej soboty, coraz bliżej 17 maja, coraz bliżej wakacji! To daje mega siłę i poprawia humor na maxa <3

haha, moje ulubione, już niedługo!


A zapomniałabym, większość zdjęć jest autorstwa Karolka, żeby nie było, że nie napisałam:*

To teraz pozostaje mi życzyć Wam udanej końcówki świąt i mokrego dyngusa, a ja lecę po sałatkę owocową, bez której nie obeszłyby się żadne święta, buzi

2 komentarze :

  1. boooże ile pyszności *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez te pyszności nie mieszczę się w drzwiach :o wbijaj, podzielę się! :D

      Usuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.