środa, 5 listopada 2014

happy birthday Eryk!

Nie wiem co się ze mną dzieje. Straciłam motywację chyba do wszystkiego co powinno być dla mnie najważniejsze, zanim w ogóle ją znalazłam. Na dodatek wszystkich zawodzę. Nie jestem taka jak tego oczekują. Co jest ze mną nie tak?


Ten post chcę akurat poświęcić czemuś zupełnie innemu. A raczej komuś. Dziś ma urodziny jeden z moich
best blogerów.


Już na początku podam linki do Jego blogów, jakby czasem ktoś zakończył czytanie notki na tym etapie.


O ile sobie dobrze przypominam, już na początku mojej przygody z blogiem wspominałam o Eryku i Freedomsach. 
W roli przypomnienia. Eryk Minefreedom ma 19 lat. Pochodzi z okolic Gniezna, a aktualnie przebywa w Londynie. Jest przeeeeeezdolnym fotografem, modelem, blogerem już może niedługo wokalistą (myślę, że już się nie zgubisz szukając miejsca zajęć wokalnych:>). Najpiękniejsze oczy i uśmiech. Powiem Wam w sekrecie, bo może nie wiecie, Eryk świetnie przytula;) 17 maja miałam okazję się o tym przekonać i to kilka razy, ale o tym również już wspominałam we wcześniejszych wpisach. 




O tym, że jest mega przystojny chyba nie muszę mówić, to jest oczywiste. Nawet mu to powiedziałam w maju. Ok koniec wspomnień bo się poryczę. 
Czego chciałabym Ci życzyć? Zdrowia- najważniejsze. Żebyś nie dostawał już żadnych wysypek. Miłości. Freedomsy dają Ci jej tak dużo jak wsparcia, mam nadzieję że to czujesz. Szczęścia i wytrwałości z Adrianem. Dużo hajsu, bo on jest potrzebny na przykład na płyty Lany, zielone kisiele frugo czy nowego ajfoniczka:) No i żebyś spotkał w końcu Lanę i Maff! Abyś dalej rozwijał swoje pasje, spełniał marzenia. Żebyś nigdy nie przestał pisać, żebyś nadal był dla nas, jak my jesteśmy dla Ciebie. Jak najmniej emo i smutnychświń, a jak najwięcej tego cudownego uśmiechu! Powodzenia w życiu, Eryk!:* Nigdy się nie poddawaj:)




Widzieliście nowy teledysk LemON'a? ♥

2 komentarze :

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.