wtorek, 18 listopada 2014

tumblerkowy zawrót głowy

Tumlbra założyłam na początku 2014 roku. Powstał chyba przez moją ciekawość. Chciałam się dowiedzieć co ludzie widzą w dodawaniu obrazków na jakąś stronkę, wydawało mi się to dziwne, że takie COŚ może aż tak wciągnąć. Nie minęło dużo czasu a ja coraz bardziej się od niego uzależniałam. Wchodziłam codziennie, spędzałam bardzo dużo czasu na przeglądaniu różnych blogów i zostało mi to do dziś. Powiem szczerze, że nie wiem co jest w tym fajnego, ale coś musi być, skoro mój tumblr istnieje nieprzerwanie od 10 miesięcy i jednego dnia i ma się dobrze :) Na razie nie mam zamiaru z niego rezygnować bo to jest świetny sposób na zabicie nudy. Czasem nawet tracę przy tym poczucie czasu. Niektórzy traktują tumlbery jak swój pamiętnik. Ja niekoniecznie lubię przeglądać takie blogi z pociętymi łapkami i dołującymi cytatami, ale nie powiem, bo zdarza mi się. Zwłaszcza, gdy mam gorsze dni. Na początku mój tumblr podchodził pod kategorię b&w, bo przeważały na nim czarno-białe obrazki. Z czasem jednak zaczęłam reblogować też te w kolorze, niemal w takiej ilości jak b&w. Ale muszę Wam powiedzieć, że kocham mojego tumblra. Może trochę dziwnie to brzmi, ale mimo że przeglądałam go bardzo dużo razy, często wchodzę na niego i oglądam wszystko od początku. I jeszcze mi się to nie znudziło :)
Niektóre z poniższych obrazków znajdują się na moich zeszytach, które możecie zobaczyć tu.

















 















1 komentarz :

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.