wtorek, 3 lutego 2015

blog roku 2014

Hej misie! Jak zauważyliście (albo i nie) na moim blogu od kilku dni jest informacja, że biorę udział w konkursie na bloga roku. Na początku byłam do tego nastawiona dość sceptycznie i stanowczo mówiłam, że to nie dla mnie. Mój blog raczej nie wyróżnia się na tle innych i nie trudno znaleźć stronki sto razy lepsze od mojej. Ale jak widać zmieniłam zdanie. Bo dlaczego miałabym nie wziąć udziału, skoro blogowanie to moja pasja i staram się to robić najlepiej jak potrafię? Moja odpowiedź na początku brzmiała: "przecież i tak nie mam szans". To prawda, może nie mam, ale też nie mam nic do stracenia!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz mi pomóc przejść do kolejnego etapu wywołując uśmiech na mojej twarzy, wyślij sms'a o treści B11489 na numer 7122. Koszt sms'a to 1,23 zł (1 zł + VAT). 

Na danego bloga można zagłosować tylko raz z jednego numeru, co nie znaczy, że nie można oddawać głosów również na inne blogi.
 Bardzo ważna informacja! Dochód z sms-ów zostanie przekazany Fundacji DZIECI NICZYJE, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy. Więc sądzę, że warto wysłać sms'a przy okazji pomagając dzieciakom.
Do kolejnego etapu przechodzi 10 blogów z każdej kategorii, które otrzymają największą ilość głosów.
Jak wspominałam, smsy  można wysyłać na dowolną ilość blogów, dlatego chcę Was poprosić o zagłosowanie na właściciela erykminefreedom.blogspot.com, który jak nikt zasługuje na wygraną! Pokazuje swoją dojrzałość zarówno przez chwytające za serce i dające do myślenia teksty jak i przez genialne zdjęcia! Chcesz pomóc Erykowi (a przy okazji dzieciom z fundacji dzieci niczyje)? 
Wystarczy, że wyślesz sms'a o treści H11144 na numer 7122.


Oczywiście do niczego nie namawiam, ale jeśli oddacie głos na mnie lub Eryka lub na mnie i Eryka to będzie mi baaaaaaaaaardzo miło:)) Trzymajcie się cieplutko:*

6 komentarzy :

  1. Naprawdę świetna notka bardzo mi się podobała chcę więcej kiedy kolejna notka ? Zdjęcia bardzo fajne. :D
    Super piszesz. Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) Co powiesz na wspólną obserwację ?
    zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki powodzenia! Też bierzemy udział ale w innej kategori!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Wam zycze!:)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, bardzo ciekawy ! obserwujemy ? :) Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.