sobota, 7 lutego 2015

vote continues!

Cześć kochani! Post nie będzie odbiegał tematycznie od poprzedniego, a to z tego powodu, że głosowanie na Bloga Roku 2014 nadal trwa, a ja jestem w to 'wplątana'. Jednak tym razem nie będę Was prosić o głosy na mnie, bo wzięłam udział spontanicznie i nie przywiązywałam do tego większej wagi. W tym roku się nie uda, ale za to w następnym bankowo pierwsza dziesiątka!:)


Jest jednak ktoś, kto potrzebuje teraz mnóstwo głosów i ma ogromną szansę na wygraną.
Eryk Minefreedom jest obecnie na 12 miejscu, a my musimy zrobić wszystko, aby do 10 lutego (tj. wtorek) znalazł się w pierwszej dziesiątce!
W roli przypomnienia. Dochód z sms'ów zostanie przekazany Fundacji 'Dzieci Niczyje', która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy. Koszt sms'a to zaledwie 1,23zł (1zł + VAT).
Myślę, że to nie jest jakaś ogromna kwota, a głosując pomagasz zarówno Erykowi jak i fundacji.
Jeśli masz ogromne serducho i chociaż odrobinę empatii weź telefon i zagłosuj. Poproś przyjaciół, znajomych, rodzinę bliższą i dalszą- niech oni też zagłosują. Tak niewiele może zdziałać tak wiele!
Walczymy!


1 komentarz :

  1. Życzę powodzenia Wojskowa !! :)
    Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.