niedziela, 10 sierpnia 2014

nice day ;)

Cześć misiaki! Dzisiaj wpadłam tu, żeby podzielić się z Wami zdjęciami z dzisiejszego dnia. Po okołu 24 dniach udało mi się spotkać w końcu z Justyną!♥ Chociaż po raz kolejny pogoda próbowała wszystko zepsuć. Po 14 byłam już w Suchej, gdzie chwile później tuliłam tą mende <3 Bez konkretnego celu ruszyłyśmy przed siebie i wylądowałyśmy w fredzie na frytkach. Tak się objadłam, że tragedia. Wstąpiłyśmy jeszcze do żabki po picie. Po krótkiej rozmowie z mamą Justyny zdecydowałyśmy się na park. Deszcz przestał padać, więc mogłyśmy spokojnie pospacerować. Jakiś czas później byłyśmy już w drodze do Lachowic. Odwieźli mnie do domku, żebym nie musiała czekać na busa, kochani ♥ Już tęsknię ej!:c





























1 komentarz :

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.