poniedziałek, 6 października 2014

beautiful autumn

Wpadłam tu dzisiaj z takim szybkim postem. Chciałam Wam opisać mój pierwszy dzień na praktykach- w Urzędzie Gminy. Taki był mój cel. Z tym, że nie mam za bardzo co opisywać, bo najzwyczajniej w świecie dostałyśmy dzisiaj z Martyną wolne:D Pierwszy dzień i już wolne? Tak wyszło :D Mi to jak najbardziej pasuje. 
Razem z chłopcami byliśmy na miejscu przed czasem, więc postanowiliśmy chwilę zaczekać na zewnątrz. Weszliśmy do środka o 9, czyli o tej godzinie o której mieliśmy się zjawić. W środku okazało się, że wszyscy są mega zajęci i robią coś bardzo ważnego. Pani sekretarz gminy skierowała chłopców do jakiegoś działu, już w sumie nie pamiętam gdzie dokładnie, a nam powiedziała, że mamy dziś wolne i mamy przyjść jutro na 9 :) Jezu, ta radość :D haha. W drodze powrotnej wstąpiłyśmy z M. do sklepu i zgarnęłam ją do siebie na kawę. Tak właśnie wyglądało pół godziny z mojego pierwszego dnia praktyk taaaa daaaam:D Mogłoby tak być codziennie :)








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.