wtorek, 14 października 2014

już taka dorosła ♥♥♥

Dokładnie 18 lat temu przyszła na świat mała dziewczynka. Rodzice dali jej na imię Nikola. Dziś ta mała dziewczynka jest już małą pełnoletnią kobietką.
Nikole poznałam ok. 10 miesięcy temu. Pierwsze nasze spotkanie miało miejsce 25 stycznia, na pierwszym zlocie Armii Maksa, o którym już pisałam tu z milion razy. Pierwsze wrażenie nie okazało się mylne. Mały, śliczny, uśmiechnięty i rozgadany człowieczek ♥ Z czasem poznawałam Ją lepiej i ani trochę się nie zawiodłam. A wiecie co mnie wkurza najbardziej? To, że niektóre osoby uważają, że zdobywając sympatię Nikoli chcemy zbliżyć się do Maksa. Największa głupota na świecie! Nikt tak naprawdę nie wie jak jest. Jaką Nikola jest cudowną i wartościową osobą. Jak lubię spędzać z nią czas, umierać z bólu brzucha ze śmiechu, robić na tinach tańce-pojebańce i oglądać bajki czy poród. Nikt nie wie jak ważną osobą jest w moim życiu. I nikt tego nie zrozumie, dopóki nie pozna Nikoli w takim stopniu, w jakim ja Ją poznałam. I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że to tylko ze względu na Maksa to wsadzę tej osobie taki duży, kolorowy parasol Nikolki w dupę i wykopię na księżyc! No, a wracając do urodzinek. To chciałabym Ci Niki życzyć, abyś nadal była takim naszym Nikoliuszem Krejzoliuszem i słodką księżniczką hipiską:))) Abyś nigdy nie traciła tej siły do walki i pozytywnej energii, która z Ciebie emanuje i którą z taką łatwością zarażasz innych. Abyś zdała maturę, dostała się na studia fotograficzne i robiła w życiu to co kochasz. A no i żebyś zagrała w 'Szkole' pierwszoplanową rolę :) Mnóstwo cudownych ludzi wokół, uśmiechu na tej ślicznej buźce, nowego aparatu, białego laptopa i więcej spotkań z nami, bo tak troszkę tęsknię :') I chcę Ci jeszcze podziękować, w sumie za wszystko. Za to, że jesteś, że mogłam Cię poznać, że przez te 10 miesięcy nic się nie zmieniło i nadal z nami wytrzymujesz. Dziękuję za każde miłe słowo, każde słowo wsparcia. Nawet sobie nie wyobrażasz ile to dla mnie znaczy. Dziękuję! 
Wszystkiego najlepszego Niki i spełnienia marzeń, bo naprawdę na to zasługujesz! Kocham mocniutko ♥















A tak odbiegając troszkę od tematu, znalazłam ostatnio filmik, który robiłyśmy w lutym z dziewczynami ♥♥♥ tyle wspomnień:(


4 komentarze :

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.