piątek, 19 grudnia 2014

christmas is coming

Nareszcie koniec. Nareszcie przerwa. Nareszcie po wszystkim.
W tym roku przygotowywanie jasełek padło na moją klasę. Do końca nie byłam i nadal nie jestem przekonana co do wyboru scenariusza, ale cóż. Całodniowe próby i maksimum zaangażowania włożonego w przygotowania do występu pozwoliły nam wypaść chyba nie najgorzej :> aktoreczki♥

jakość [*]

Święta to wyjątkowy i magiczny czas. Może warto byłoby pomyśleć o osobach, z którymi straciliśmy kontakt. Nieważne czy z powodu kłótni czy z jakiegoś innego. Może warto do kogoś wyciągnąć dłoń, odpuścić, wyjaśnić, może coś wyznać, popłakać się, przytulić. Święta to czas, kiedy możesz zrobić rzeczy na które nie miałeś czasu lub których nie chciałeś zrobić wcześniej. Stajesz się bardziej emocjonalny, uczuciowy. Chyba warto chociaż w ten dzień powiedzieć najbliższym jak bardzo nam na nich zależy, jak bardzo ich kochamy.
Tegoroczne święta mam zamiar spędzić w łóżku, pełen chill z kubkiem kakao, mandarynkami i last christmas w tle. Ale Wam chciałam życzyć zdrowych, pogodnych świąt, spędzonych w rodzinnym gronie, dużo ciepła, miłości i uśmiechu. Wesołych świąt misiaczki

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.