poniedziałek, 1 grudnia 2014

BÓG NIGDY NIE MRUGA w pigułce cz.1

Na 27 listopada minął miesiąc od otrzymania cudownego prezentu urodzinowego jakim była książka Reginy Brett "Bóg nigdy nie mruga". Od bardzo dawna chciałam ją przeczytać, a Martyna umożliwiła mi to wręczając to cudo w prezencie. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu pomogły mi przetrwać najbardziej znienawidzony przeze mnie miesiąc- listopad. Długo zastanawiałam się jak podsumować moją przygodę z tą książką i doszłam do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem będzie podzielić się z Wami cytatami z każdej lekcji. Tak naprawdę to ciężko było wybrać 'kilka' najlepszych, bo najchętniej zacytowałabym całą książkę.
Mimo że się starałam, nie mogłam zdecydować się na mniejszą ilość cytatów, dlatego postanowiłam podzielić to na kilka postów:)
Czy polecam? TAK! Jest idealna. Przeczytaj. Warto. Nie pożałujesz.


Następna część już niebawem. Mam nadzieję, że i Wy wyciągniecie odpowiednie wnioski ze swojego życia albo trochę się zmotywujecie:)
A tymczasem nadszedł grudzień, śniegu jeszcze nie ma, ale już niedługo podobno ma spaść, więc pozostaje tylko czekać na święta! :))) Tak bardzo chciałabym już 20 grudnia
Wczoraj spontanicznie wybrałam się z Mateuszem, Karoliną i Majką do Krakowa♥
Zaopatrzyłyśmy się z K. w płytę LemON'a! best♥♥♥♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

▸ Dziękuję za każdy komentarz ▸
▸ Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę ▸

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.